Samsung GALAXY S II - kampania reklamowa w Polsce

Z początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa najnowszego supersmartfonu firmy Samsung – GALAXY S II. Działania będą prowadzone zarówno przez samego producenta, jak też we współpracy z operatorami telefonii komórkowej.

GALAXY S II to najbardziej zaawansowany smartfon firmy Samsung. Wyróżnia go szybki dwurdzeniowy procesor 1,2 GHz, innowacyjny wyświetlacz Super AMOLED Plus o przekątnej 4,3 cala, system operacyjny Android w wersji 2.3, udoskonalony interfejs użytkownika TouchWiz 4.0 oraz niezwykła smukłość (8,49mm).

Towarzysząca kampania ma na celu zaprezentowanie unikalnych funkcji telefonu w zrozumiały sposób. W czerwcu w telewizji będą obecne dwie wersje spotów 30-sekunowych, nawiązujące do globalnej kampanii Samsung Galaxy S II – za ich adaptację na polski rynek odpowiada agencja Cheil.

Działania obejmą również obecność w prasie, prowadzona jest także komunikacja w internecie opracowana przez agencję Next Innovation.

Kampania prasowa podzielona została na 2 etapy: produktowa, skupiająca się na prezentacji cech telefonu oraz z udziałem ambasadorów smartfonu w Polsce – Moniki Brodki i Agustina Egurroli.

Od połowy czerwca ruszy również kampania wielkoformatowa, obecna w dużych miastach oraz kurortach nadmorskich i górskich. Ponadto, prowadzone są także działania BTL w formie Samsung Mobile Live, którym towarzyszy dedykowana kampania radiowa. W ramach projektu największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung – tabletami i smartfonami, w tym Samsung GALAXY S II.

Samsung GALAXY S II będzie również komunikowany we współpracy z operatorami telefonii komórkowej.

Za działania PR dla nowego smartfonu od momentu jego premiery podczas Mobile World Congress 2011 w Barcelonie odpowiada Euro RSCG Sensors, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.